december 03

Tags

Video: Sylvie Meis toont haar emoties

 

Image

 

 

Sylvie Meis weet normaal gesproken als geen ander haar kalmte te bewaren tijdens interviews. Tot vandaag. Op de Duitse televisie liet ze haar tranen de vrije loop.

Sylvie was te gast bij het televisieprogramma Guten Morgen Deutschland waar ze haar ware emoties liet zien. “Het was naïef en goedgelovig van mij om bepaalde mensen te vertrouwen. Maar ik wil graag geloven dat ik mensen kan vertrouwen”, zegt Sylvie met tranen in haar ogen.

Ondanks de heftige tijd die ze meemaakt, blijft de presentatrice positief. “Ik hoop dat ik hier goed uitkom en dat ik met volle moed in de toekomst kan kijken. Ik hoop dat ik nog eens één grote liefde in mijn leven mag hebben.”

Bekijk hier het filmpje:

http://www.seitenblicke.at/videos/news-clips/sylvies-nerven-liegen-blank